Gabriele Muccino reżyserem filmów promocyjnych Lancii

W roku 2012 Lancia realizuje nowatorski projekt komunikacji, który obok serii reklam telewizyjnych, internetowych i kampanii prasowej obejmuje krótką etiudę filmową autorstwa (scenariusz i reżyseria) słynnego Gabrielle Muccino. Promotorem tej kampanii komunikacyjnej jest agencja reklamowa Armando Testa, a założeniem współczesna interpretacja włoskiego sposobu na życie, a zatem filozofii, według której każdy jego moment przepojony jest elegancją, kreatywnością, fantazją oraz prawdziwie włoskim stylem i klimatem.

Naturalną scenerią projektu są więc Włochy, a w szczególności Rzym, magiczne miasto, łączące historię z teraźniejszością, gdzie nie sposób nie zatracić się w smaku i zapachu wyjątkowej atmosfery włoskiego „la dolce vita” [„słodkie życie”].

Na podobieństwo historii marki Lancia, jest to typowo włoska opowieść, która w lekki, wdzięczny i magiczny sposób łączy to, co powszednie z tym, co jest nadzwyczajne i niecodzienne. Gwiazdami tej krótkometrażówki są: sycylijski aktor Francesco Scianna, znany z filmu „Baaria” w reżyserii Giuseppe Tornatore oraz obiecująca aktorka młodego pokolenia Helena Mattsson, która specjalnie dla Gabrielle Muccino przyjechała do Włoch z Nowego Jorku. W filmach towarzyszyć im będą, wytworne primadonny, przedstawiciele fabryki i oczywiście eleganckie samochody marki Lancia, które od ponad stu lat demonstrują swoją klasę i prestiż na drogach Europy.

Wyprodukowana przez markę Lancia etiuda zaprezentowana zostanie na zbliżającym się Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, którego Lancia będzie sponsorem głównym już siódmy rok z rzędu. Za sprawą tego jedynego w swoim rodzaju projektu – Lancia po raz kolejny zaznacza swe historyczne związki ze światem kinematografii, podkreślając jednocześnie systematyczne dążenie do mistrzostwa w zakresie kampanii promocyjnej.

Emitowana obecnie pierwsza seria reklamowa pokazuje samochód Lancia Delta Ecochic, napędzany 120-konną jednostką o pojemności 1,4 litra, jedynym w tej kategorii turbodoładowanym silnikiem benzynowym przystosowanym fabrycznie do zasilania na LPG. Również Lancia Musa oraz pięciodrzwiowa Lancia Ypsilon oferowane są w odmianach „bi-fuel” (benzyna/LPG).

Tłem reklamy są urzekające, zarówno widzów włoskich, jak i zagranicznych, nastrojowe wzgórza Toskanii. Krajobrazy wybrane dla następnych reklam, przewidzianych na kolejne miesiące roku, oddawać będą także typową i z miejsca rozpoznawalną włoską atmosferę tak, aby trafić do przekonania Klientów wszędzie tam, gdzie obecna jest marka Lancia.

Mówiąc w skrócie: to kampania promocyjna z misją międzynarodową. W dwóch kolejnych seriach reklam występować będzie Lancia Voyager, wzorcowy punkt odniesienia w segmencie pełnowymiarowych minivanów oraz pięciodrzwiowa Lancia Ypsilon – samochód, w całym tego słowa znaczeniu, typu „fashion city-car”. Hasłem całej kampanii jest slogan „Eleganza in movimento dal 1906″ [’Elegancja w ruchu od 1906 roku’], który kładąc nacisk na dziedzictwo marki Lancia, akcentuje równocześnie jej wysmakowany styl i artystyczną elegancję.

źródło: lanciapress.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *